Nearshoring IT
Praktyka SAP
Dla szukających pracy
Oferta
O Link Group
Kontakt
link talents with your needs
Rozwiązania SAP

Działania marketingowe i zarządzanie relacjami z klientami nigdy dotąd nie były tak bardzo uzależnione od technologii IT. Efektywne kampanie, pozyskiwanie klientów, formułowanie trafnych komunikatów marketingowych wymagają analizy ogromnych ilości danych i działania w czasie rzeczywistym. W jaki sposób zdystansować konkurencję i wykorzystać potencjał tkwiący w nowych technologiach?

Poprzez dedykowane innowacyjne rozwiązania, takie jak:

  • SAP hybris Marketing – uniwersalne narzędzie marketingowe, pozwalające na tworzenie dynamicznych profili klientów i odpowiadanie na ich potrzeby w czasie rzeczywistym. Dzięki niemu zwiększa się współczynnik konwersji, ponieważ optymalna forma reklamy oddziałuje na klientów zachęcająco, dzięki spersonalizowanym, ale nieinwazyjnym komunikatom.
  • SAP CRM – to znacznie więcej niż tradycyjne zarządzanie relacjami z klientem. To zespół narzędzi służących do tworzenia spersonalizowanych analiz w technologii in-memory, uwzględniającymi media społecznościowe, sprzedaż online z naciskiem na personalizację.
  • SAP HANA – przetwarzanie danych w pamięci operacyjnej, które w odróżnieniu od relacyjnych baz danych nie wymaga wczytywania plików z przestrzeni dyskowej. Pracujące w ten sposób serwery są znacznie bardziej wydajne i zapewniają przewagę konkurencyjną korzystających z nich firmom i instytucjom.

Aby w pełni korzystać z możliwości oferowanych przez nowe technologie, niezbędna jest współpraca ze specjalistami, którzy posiadają odpowiednie kompetencje. W Link Group stworzyliśmy zespół ekspertów, który wspiera naszych klientów w implementacji, rozwoju i obsłudze wymienionych rozwiązań SAP. Nasi konsultanci systemowi, na wszystkich poziomach doświadczenia (od Junior do Senior) mogą pochwalić się:

  • Doświadczeniem z poziomu Associate do Senior Consultant z zakresu SAP CRM, SAP hybris Marketing (on Premise / Cloud), potwierdzonego stosownymi certyfikatami
  • Gotowością do wsparcia zarówno projektów wdrożeniowych, jak i czynności sprzedażowych (wyceny, warsztaty, dema, koncepcje biznesowe etc.) oraz utrzymania wdrożonych systemów
  • Elastycznością i dostępnością, zarówno zdalną jak i u Klienta, w Polsce oraz za granicą

Oferujemy naszym klientom ich wsparcie w ramach usług outsourcingu. Co zyskujesz korzystając z naszej oferty?

  • Wsparcie istniejących projektów wdrożeniowych
  • Utrzymanie systemu
  • Przeprowadzanie szkoleń, warsztatów, prezentacji
  • Przewagę konkurencyjną dzięki innowacyjnym technologiom SAP